cara jadik retis

ya yaa i'll touch u later haha
Aku tatau pun retis tu amenda .aku agak spesis roti gak kot .sungguh enak dimakan begitu sajaaa .ah abaikan .aku tengok sekarang ramai manusia nak jadi pemes ala-ala Hana Tajimannn .aku agak jugak lepas nih mesti semua orang jadik artis dah tadak sapa nak jadik peminat dah tinggal laa aku dengan mak timah jiran kampung sebelah yang terjakun-jakun bila jumpa artis .loser gila aku rasa .jadi aku dah mula ciptakan cara-cara aku nak jadik pemes walaupun tak masuk tb .nih list cara aku .

  • dengan cara menegur semua friends yang aku add atau approve dekat fesbuk secara tak langsung aku akan pemes serta merta .maknanya kalau aku ada 1000++ friends kat fesbuk tu aku tegur laa semua dengan harapan nama aku akan meniti dibibir mereka. maka lepas tu nama aku pun meletupp kebabooommmm. dah aku pemes dekat situ kehkeh
  • aku ada twitter .aku akan gunakan twitter aku untuk follow sesapa saja secara berjemaah dan twit serta retweet semua twit-twit orang lain .rasa hebat pulak dekat situ kehkeh .eh lupa secara tak langsung orang akan mula follow aku sebab ingat aku retis padahal cuma bajet retis .hewhew 
  • upload gambar bantai busuk ,bear kurus , jenis berus gigi yang digunakan , tv LCD , kereta mainan rosak dan macam-macam benda lain macam orang lain tadak semua tu .lepas tu secara otomatik orang akan mula block aku atau unfollow aku sebab annoying gilaa kannn .tadaaa aku dah pemes lettew sebab tu orang jeles terus unfollow dan block kehkeh 
akhirnya dah siap sudah list aku nak jadik pemes .tapi setelah aku pikirkan aku bukan nak pemes pun gedik ja lebih jadik aku dah buat keputusan nak jadik femes dimata DIA yang satu sebabnya aku tamau aib aku dibukak didunia .tepuk dada tanya laa sakit ka dakk .assalamualaikum :))

No comments: