malam yang menyeronokkan



hey !pikir apa hah ?sebenarnya aku nak cakap 3 malam nih bermula hari rabu malam khamis tu aku terpaksa tido sorang .walaupun hati xrela u tapi terpaksa lah kan .nak taw kenapa ?meh nak cita .cita dya macam nih dalam bilik aku ada 4 orang semua nya termasuk laa aku .2 orang rumet aku g wat interview dekat kampung membe depa .petang rabu depa dah bertolak p dah .tinggal laa aku ngan rumet aku yang sorang lagi tu .nak dijadikan cita malam tu aku dah dapat rasa dah yang aku kena tido sorang dan aku memang betui hampeh gila tinggal aku rumet aku yang sorang tu dya pulak g tido kat bilik kak angkat dya .alahai naseb badan .sebelum nih xpenah pulak aku kena tinggal sorang2 lam bilik ,kalau siang tu selalu laa kena tinggal tapi nih malam arghh aku xbesa serius .bukan laa aku takut cuma cuak ja .yalah tu kan .sapa xcuak kan kena tinggal sorang2 kat dalam bilik yang besar macam master room kat umah aku jaa .rasa macam penuh dengan makhluk lain ja .dah laa blok baru .buat apa2 jadi naya jaa .okeh tu semua hanya lah khayalan aku .benda2 tu semua xdak apa2 pun .panjang nya aku merepek .okeh malam tu macam besa aku tido pukul 12.40 .sebelum tido tu ada benda tu wat kacau sikit .mungkin dya suh aku tido awal laa kan aku pun xsure .pas tutup lappy padam lampu aku keadaan menjadi gelap gelita .padahal sebelum nih aku rasa xdak laa segelap malam tu .xpalah aku pun wat besa jaa nanti jadi cita lain pulak yee kalau aku tegur .pastu aku terus tido .besok pagi aku bangun aku jadi blurr cari rumet aku .dan baru laa aku sedar yang aku tido sorang malam tadi .buleh laa wat bangga sikit .hampeh jaa

***************************
hari khamis malam jumaat pulak .pergh nih macam seram jaa .yalah malam jumaat kan .cait xdak makna nya semua tu .malam nih bes sikit .lepas makan free dekat pi (pusat islam) makan mee kari taw .sedap lama xmakan nyumnyum aku ngan miza balik bersama .aku ajak si miza nih tido bilik aku .kes paksa laa nih ?aku pun tatau nak cakap haha .aku bukan laa takut macam yang aku cakap kan .cuma aku berhati2 ja .kalau jadi apa2 kat aku ada orang yang taw kan .yalah tu alasan semata2 haha .malam tu kami tido pukul 2 pagi .punya ralit sembang .bes oo kalau ada member nak sembang nih .buleh xtido malam nih .kuikui .okeh malam nih xdak menda pelik yang jadi even aku dah rasa macam sedikit pelik kat situ .

***************************
hari jumaat malam sabtu .tatau laa apa nak jadi kat aku malam nih .malam nih nak tido kat bilik kak mila .wah .ada kawan hihihi arap2 semua nya baek2 saja yaa malam nih .buleh la nak wat hawaq kat masria pulak hihihiihihi 

kalau ampa perasan .malam first aku tido sorang .malam second aku tido 2 orang dan malam ke 3 pulak aku tido 3 orang .sempoi laa .123 .pengalaman baru tuu .mana nak kutip kalau bukan sekarang :)

p/s : aku dah basuh semua baju dan kulit tangan aku makin teruk :(

2 comments:

mieya annisa said...

ho0o0yeyeyyyy...mlm neh meh td0q cni ya...
bli gl0ve la dik o0o0iiii...dh tau tgn 2 x 0k...paksa jgk apahal...ish3

sarah hanafiah said...

nak wat cena tangan mengada nih .biar kan hihihi