dapat 2 juta hasil ngangkung !!

assalamualaikum ?tengok tajuk tu masyaALLAH khurafat betui tapi sebenarnya tidak begitu .meh dengar cita dulu .sebenarnya kan kan .semalam aku g ngangkung .NGANGKUNG disini bermaksud aku jaga memalam nak ngadap benda putih .iaitu laptop aku laa .cadang nak siapkan coding for website ye tentuan. tu cadangan jaa .dan lepas maghrib bukak laptop, memulaa bukak fesbuk .xda yang menarik .then ttup bukak blog pulak .jenjalan cari pasal kat belog orang selama sejam baru lah setat buat coding .sampai la pukul 3 pagi walaupun mata dah lalok tahap kucin stim .tak tahan punya pasal tidoo walaupun tak ttup lappy .pergh ! bila dah siap dan hantar rasa lega gegilaa ah .nak ja gtaw seluruh err classroom yang dah siap ngee .nada bahasa apa lah yang digunakan nih eh .teruk bebeno .moh layan hasil keja cek yg dah siap .:D


nampak xmuka eksaited ?

hasil keja tangan kami :D

buat bangga sikit dengan album baru yang bakal meletup hihi

sukaa nyaa <3
tu laa muka eksaited website dah siap .tapi terkilan sebab xdapat nak publish kat tenet .klo tak buleh show off sikit kan hihi :P

4 comments:

qaseyhieda said...

wow , awesome .. haha xD

sarah hanafiah said...

kita wat sendirik taw hehe

sharifatul aida said...

da kuar kat pasaran kew cik merah?

sarah hanafiah said...

baru nak pasarkan hihi