kenapa ?

assalamualaikum ? dalam pikiran nih rasanya ada banyak pulak QWA (question without answer) .ada tak yang nak tolong jawab kan ??

creditt to nokia x-2 kehkeh 
kenapa eh kalau kita single kita dipandang hina ?
kenapa eh kalau kita beli barang mahal sikit orang akan usha kita ?
kenapa eh kalau kita still simpan nset 3310 orang cakap kita kuno ?
kenapa eh kalau kita kaya orang tuduh kita wat keja jahat ?
kenapa eh kalau kita pinjam barang orang, orang kata kita miskin ?
kenapa eh aku tak berapa gemarkan makeup ?
kenapa eh aku lagi suka kumpul gadget ?
kenapa eh aku suka keta lain dari lain ?
kenapa eh lagi tinggi kita belajar lagi susah ?
kenapa eh kalau kat universiti kita makan menda yang sama ?
kenapa eh dalam berkawan kita kena bergaduh ?

kenapa dan kenapa ?

aku akan jadi baik mula hari nih .tapi err nak mula besok buleh ?kekeke ~~

2 comments:

Sh.Aida said...

kenapa eh ang banyak sangat kenapa?

Tropical Ice Cream said...

aku pun tataw kenapa huahua T_T