jam terkini

Assalamualaikum ?heh .penat aku marathon semalam semata nak jenjalan .sungguh tak puas hati dekat situ .oh ya .mai aku kasik cerita baik punya .semalam aka hari khamis aku dengan sepupu, mak sedara, adik , kakak dan mak aku p KL .ala bukan Kandang Lipan tapi Kuala Lumpur semata nak g dinner dengan Perdana Menteri .eh ?dinner ka ?aku rasa macam kenduri. fullstop .bertolak pukul 10 berhenti Tapah, kena ngorat dengan pompuan [WTF] , abang pasar malam ikut bontot [hakhak] sampai pukul 1 then bergerak p Putrajaya .perghh .okei putrajaya tadak laa maju sesangat pun aku rasa .banyak pembangunan yang kena baiki ,eceh .so far okei laa .aku suka [bergambar] scene situ .pastu pukul 5 pulak bertolak g MARDI dekat Serdang untuk majlis tu .fuhh ramai siak manusia yang ada .tu baru suku daripada rakyat sampai ada yang hilang anak pun ada .kalau semua rakyat Malaysia yang p mungkin  ada yang hilang suami mungkin ? hakhak .dan yang paling penting aku buat KL macam Penang .oh Serdang aku rasa Selangor hmm .tapi aku tak kisah pun .Penang tetap terbaik wott wott ^^ nah layan laa gambar yang tatau cakap nih .

my sis and i .
luvvv this moment ~

sampai disitu saja .kbai ^^