perempuan terowsem

muka aku bangun tiap pagi hahak
Pagi tadi aku bangun bukan macam hari biasa .kemon fokus dekat apa yang aku cuba sampaikan .tak payah fikir yang bukan-bukan .bila jam astro dah menunjukkan pukui 9 pagi tapi jam aku baru 8.50 pagi aku amek keputusan tak keluar lagi sebab jam aku cap ADIDAS pasar malam jadi aku percaya jam aku lagi maka secara tak langsung aku dah buat perempuan owsem tunggu aku lebih kurang 10 minit .aku taw aku salah tapi aku terlupa nak mintak maaf pulak dekat perempuan owsem nih .aku harap perempuan owsem maafkan aku .

dengan sijil owsem mereka .
Lepas tu perjalanan aku dengan perempuan owsem bermula dan perempuan owsem bawak aku mengimbau kenangan lama means kami pi sekolah lah oii .
dah habes tawaf sekolah kami pi buang duit dan belagak macam orang baru dapat durian belanda .ya kami memang macam tu .orang eskimo cakap biar papa asal gay-a mau ada . jadi kami dah cukup bergay-a .dah penat masuk keluar dino trek buat macam abah kami punya dan penat mengorat abang shomel ,kakak hensem dan bangla kiut kami bergerak cari makan dekat kentaki .melantak habis-habisan sebelum bergerak lagi .memang buruk lantak tapi lantak lah apa perempuan owsem kisah kan .
perempuan owsem nak bergembira satt
agak-agak dah ketat getah seluar kami begerak lagi pi RNR .jenguk pantai rempit bebudak situ kata .ah perempuan owsem redah aja janji dapat habiskan bateri kamera dengan gambar yang super owsem .realitinya kami memang perempuan owsem.
owsem bukan .sila jeles
 Perempuan owsem no 1 nak cakap yang mereka perempuan .mereka terbaik .mereka jugak ohsem .aku sayang mereka seketat legging wanita .eh ada nak tambah lagi ?sila komen :))

9 comments:

YNA said...

seronok kan berkumpul ngn kengkawan ramai2 camnie? :)

sarah hanafiah said...

yeah mereka terbaik hehe :))

aleen aiden said...

biar bergaya jgn gay.kah3

sarah hanafiah said...

haha .gay kelas A okei kekeke

Umie Artoqiemie said...

hahak gay sungguh kau :P
sijil ape tu?

sarah hanafiah said...

sijil spm .terasa muda disitu hahaha

CTK said...

ambOi....memang rse Ohsem bila bce entri neh..hihi...kem slm kt pOmpuan2 Ohsem itu :D


*gay-a? hahahaha

sarah hanafiah said...

haha okeh .yalah gay kelas A .kitorg lah tu kehkeh

sarah hanafiah said...

haha okeh .yalah gay kelas A .kitorg lah tu kehkeh