sebab duit . . .

Tadi hujan .lebat macam nak tunjuk protes jaa .hujan pun masuk geng aku gak .kaki protes .tah-tah hujan nih pun anak ketiga apa ?kehkehkeh .tapi kan best kalau ada pokok duit .nak duit p cabut jaa .macam cabut bulu ketiak tu .eh lupa bulu ketiak orang cukuq .jadi sekarang aku rasa macam nak balik asrama sebab balik asrama aku ada banyak duit .sampai aku sendiri lupa dari mana mai duit banyak-banyak nih .


nih laa asrama aku kebanggaan roomate aku .ntah apa yang dia banggakan aku pun tatau .aku syak mungkin terlalu banyak binatang kat sini .kawan aku NANA pun ada membela jugak .dia bela kuqa .katanya nak bagi lawan lari dengan siput nak tengok sapa yang menang .aku cakap ikut suka laa janji tadak van hospital bahagia mai melawat kehkeh .apapun sekali tengok jaa pun hostel aku nih dah taw tempat jin duk main bola .mujuq jugak laa aku dah kena tendang dengan jin dari kolej nih .sekarang aku merempat .merempat dekat kolej lagi lawa dari kolej nih .aku duk apartment ada kolam renang berbau lagik .tak main la flat-flat nih .aku layan 4flat jaa .flat 3A buleh p tengok kat pasaq malam kalau ada dia juai .hokhok 

jadi tu sajalah cerita aku yang tak berduit .wahai perompak tak payah la sesusah nak mai merompak .aku cuma kaya dengan budi bahasa jaa .takkan tu pun ang nak merompak kan ?agak laa .okbai :D

p/s : yg pasai NANA tu aku tipu jaa tapi dia memang ada bela kuqa lam bilik dan aku tak berduit .sekian .

4 comments:

sharifatul aida said...

aku teka:kolam renang tu loji kah?

sarah hanafiah said...

tererrr laa .kehkeh .nah seploh hinggit khayalan kehkeh

nana annelyna mohd said...

aku pkiaq,nk crita psai tutorial aku bab kcntikn,,cehhh pasai koqa ja ,,hahah buleyh la sarah oi,, :)

sarah hanafiah said...

tu lain story laa haha