manusia bermuka itik

Tahun 1992 dulu aku dilahirkan anti dengan kamera .patut laa bila aku belek gambaq-gambaq lama muka aku banyak yang sipi jaa .kalau yang ada pun muka macam kena tuba .qenyih tak mau langsung .puihh tak mesra kamera langsung tapi bila dah besaq sikit kemain pantang nampak kamera sampai cctv pun kata kamera sambil senyum buat muka paling comei laa kononnya di abad ini .huduh sungguh perangai. walaupun aku dah mesra kamera dslr sekarang tapi tadak laa aku buat muka .bukan bebai (berontak) tapi muka ala-ala puss in a boot tu .lagi tepat duck face laa .aku sumpah tak reti lagu mana nak buat duck face tu .bila aku buat macam huduh jaa .kalau ada contest muka huduh mungkin gambaq tu laa yang aku upload .akhirnya aku bersyukur aku tak reti buat duck face tu. 

Antara sebabnya adalah mengelakkan kutukan tak berapa nak membina dari pelbagai pihak .hentaman kata-kata nista lagi dusta yang bertubi-tubi ibarat ditembak ketika main paintball lagi menyakitkan .sanggup ka?

Selain tu jugak dapat mengekalkan muka manusia normal dan cantik dari jadi itik (duck) .sesusah ALLAH ciptakan muka manusia senormal lagi cantik yang mungkin yang nak p buat macam itik tu pasai pa ?meh nak sumpah jadi swan .lawa sikit .

Last sekali segala uqat kat pipi , mulut dengan mana-mana uqat yang terlibat tadak laa terseksa .mereka hidup bahagia sebab tuan depa tadak paksa depa buat muka .Maka mereka terkinja-kinja bahagia lagi gumbira menetap dalam tubuh mereka yang tak pandai buat duck face .tadaaaa .


sama nokk .apa kata lu ?
Jadi apa kata lu orang semua mana yang lagi kiut dan miut ?kalau aku semestinya yang kanan .kehkehkeh . the end .kbai <-- tak lupa .kehkehkeh

14 comments:

sharifatul aida said...

sebijik muka hang.

sarah hanafiah said...

aku hensem sikit dari nih kahkah

EYFAalias said...

hahahahahaahhaa. beruk tu comel! sama seyh!

sarah hanafiah said...

haha .yg kiri tu tak comel kah ?kehkehkeh

Hawa Ahmady said...

wahh...!! gambar tu sepesen..huhuhu

sarah hanafiah said...

adik beradik tu ehehe

Acik said...

ahhaaa
Pandai btul buat muka! :)

Acik said...

owh, i'm number 99. yeah!

Umie Artoqiemie said...

singgah lagi haha

sarah hanafiah said...

acik : tenkiu acik :)

Umie Artoqiemie : macehh jugak .hehe tadak entry baru lahh :(

aryl said...

haha, cute entry..
sy dah singgah sini miss sarah =)

sarah hanafiah said...

aryl : tenkiu .any comment ?

Rozuan Ismail said...

gelilah tgk org wat muka cm tuh

sarah hanafiah said...

Rozuan Ismail : taw xpa .kekadang xfaham jugak napa buat centu haha