budak kampong


Yeahhhhh Sarah kembali lagi dengan permainan baru .erkk !! so sapa sini asal kampong .hell yeah eja "kampong" okei bukan "kampung" .dasar kekampongan .eh aku memang asal kampong .tapi sekarang kampong dah mula jadi pekan .tak lama lagi pekan jadi bandar lepas tu tadak dah kampong .sesapa yang asal kampung mesti taw segala keseronokan yang ada dekat kampung yang secara otometik dapat mengalahkan roller coaster dekat genting tuu .kalau doraemon bagi aku pilih kampung atau genting aku pilih kampung g .sapa pilih genting tu ?baik ngaku kalau dak siap lahh .
aku suka seni .seni pun aku sayang .LOL
Jadi motifnya semalam aku melawat genting .aku suka udara dia yang sejuk ja .yang lain aku tak minat sangat .macam bosan ja ? tatau lah kalau bagi orang lain genting tu best .ka aku semakin tua sebab tu rasa genting tu tak best hah ?ciss . hari rabu sebelum khamis pulak aku melawat mak boipren kakak aku (tak faham baca balik) dekat Hospital X .aku se"lif" pulak dengan Fahrin Ahmad .sempat kenyit-kenyit mata sikit sebab kena cover line kan nanti wartawan, papa dan mamarazi dapat taw susah kena terjah bagai .tak kuasa nyahh nak jawab soalan cepu tak berapa nak emas dah tuu .dah dah nanti pecah rahsia .

Jadi yang dapat aku disimpulkan kat sini semalam aku bercuti dalam waktu yang memang aku patut cuti . minggu depan as known as SABTU aku dah mula peningkan otak dan otot balik oh dan jugak dapat jumpa kawan sekapal lagi tingtong dengan aku .part tu best !! hmmm dan tahniah jugak untuk adik aku sebab dapat skodeng aktiviti harian aku .dah laa sama kosmetik .bosan aku ngadap muka dia jaaa adehh .kbabai ~

No comments: