tag, tagged by anis :)

Aku kena tag lagi kali nih kena tag dengan cikgu .cikgu anis hihii .aku suka tag-tag nih wei tanda orang sayang aku kan maka dia tag lah aku erk .oh sebelum penyakit amnesiaa aku mai balik aku nak cakap yang aku penah wat dah tag nih tapi soklan lain .tak pa tak pa aku nak jawab gak tak kira .

R U L E S   P E R T A M A 
The rules are :
  1. You must post these rules
  2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  3. Answer the question the tagger set for you in their post.
  4. Create eleven new question for the people you tagged to answer.
  5. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  6. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
  7. No tag back!
  8. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS"YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY , TRUST , WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.
Nih namanya rules .aku hentam ja sebab aku kan kaki langgar peraturan nih !


R U L E S   K E D U A
tadak pasai cari pasai dengan pemilik jari yang menaip entry nih dan faktanya adalah :
  • nama aku unik .heh bukan UNIK tapi nama aku dikategorikan sebagai nama yang unik .nak taw sila tengok cita 6 jahanam .dalam tu nama aku berlakon .LOL
  • pernah derma darah sekali lepas tu berat naik terus tak mau derma #jahat
  • berazam nak skipping tiap petang balik Merbok nanti 
  • Ada ramai kawan yang gila-gila , baik , setia dan jugak lawak #ohsayangmereka
  • ada kakak dan adik yang tingtong .esh3 
  • dilahirkan dalam keluarga super besar dan dah jadik makcik pun .#taksangkaakumasihmaintainmuda 
  • membuli hobi masa lapang aku
  • target utama nak pegi mekah dengan keluarga .insyaALLAH
  • paling suka makanan murah ,free lagi baik .
  • Tak suka emas,perak gangsa, batu berlian ,batu suasa ,segala jenis batu jalan semua tak suka .
  • Awak baik saya baik awak jahat saya meluat .
  • Size zero style hero #amacam 

R U L E S   K E T I G A
Dah siap membukak rahsia pada public sekarang nak jawab lagi soklan hot yaww bebeh .erk hot ka ?jum terjah cik jah oi .

soalan : baju raya korang 5 tahun lalu warna apa??
jawapan : warna hitam sebab bila duk pejam mata nak ingat tak nampak apa selain hitam .wakaka

soalan : kalau hari cuti mandi pukol bape???
jawapan : hmmm mencabar soalan nih .setiap waktu kecuali waktu subuh wakaka

soalan : sebelum tido apa korang fikir???
jawapan :" nak mimpi apa erk malam nih "kata akai

soalan : sarapan paling best apa???
jawapan : apa erk ?tak dan nak breakfast dah masuk lunch hahahaha

soalan  : korang pandai masak tak???
jawapan : uih pandai .masak-masak .jumm main sesama haha

soalan : boleh cite sikit tak pndangan korang ttg blog annice??
jawapan : saya xpuas hati .rasa nak touch up lagi hehe

soalan : bila nak kawen??
jawapan : bila nak masuk minang ?i tunggu nih hikhik 

soalan : korang suke tak pompuan yg suke kacau boy org??
jawapan : eh suka .dia berani LOL #rasanaksepakstatementnih

soalan : agak2 kan bile lee jun ki nk masok meminang aku??
jawapan : amenda lee jun ki tu ?makanan laut cina selatan ka ?haha

soalan : nanti  kalo yusri ngan lisa kawen cmpem anak dowang comel kan??
jawapan : semua orang comel mustahil mereka tak comel haha

soalan : korang rase soalan aku ni sume mmg busy body kan??
jawapan : tang mana eh busy body ?tak nampak lah huhu


R U L E S  K E E M P A T
tadaaa dah siap jawab .fuh berpeluh bhai jawap soalan yang mencabar nih .kalau tak dapat 4 flat saja sangat lah puihhhh .jadi sekarang masa aku pulak buat soalan super .siap lah yang ditag tu .jawab dengan yakin ye .selami minda selami akal haha.

  1. apa beza kawan baik dengan teman baik ?
  2. pilih sawah padi atau bangunan pencakar langit ?
  3. nak aircond atau kipas angin ?
  4. facebook ngan twitter yang mana paling hot kata kau ?
  5. western food atau mamak food ?
  6. perasan tentang kucing ?
  7. agak-agak besok apa akan jadi ?
  8. nak gemuk, sihat atau kurus, sakit ?
  9. laptop aku dah nazak .tolong lah derma buleh ?wikiwiki
  10. kenapa berbelog ?apa yang best ?
  11. last question .sebab follow belog aku nih ?

R U L E S  K E L I M A
berkat kerajinan yang ada aku nak suruh orang nih buat .

kak mila

dan sudah laa malas nak tag bagai. kbai .

5 comments:

K said...

hehe, lau anak semua orang comel, anak alien pon comel la?

lalalala~

Paklah Jr. said...

malas la.. otak tepu nih. hahaha..

Tropical Ice Cream said...

sergeant keroro : rasanya comel kot haha

paklah : wat ever .

Aleen Aiden said...

aaaa ramainye orang tag mengetag skang nih...hu3

Sh.Aida said...

panjangnya.malas la.tag la yang pendek2..hahaha