cerita puasa

assalamualaikum !hey yo !hari nih genap lah puasa yang ke 16 bagi Ramadhan 1432M .Selamat berpuasa semua .sepanjang bulan puasa nih aku ada banyak cita menarik .yang best pun ada apatah lagi yang tak best lagi laa ada .oh sepanjang bulan posa nih aku baru 2 kali g bazar kat lam kampus nih .tolong lah percaya okeh .aku memang tak suka membazir sejak er sejak masuk sem 3 nih .lagi pun bazar bukan ada apa pun .(ayat sedapkan hati) selalunya aku beli nasik or juadah berbuka dekat kafe sebelah blok kolej aku ja ."rajin" punya hal kan dan sepanjang aku beli juadah tu aku perasan banyak kepelikkan yang berlaku masa aku duk beli nih .nak taw apa .macam nih .dulu sebelum posa aku ngan kawan sebasikal aku selalu g makan dekat foodcourt atau nama saintifiknya mahkamah makanan dan aku dapati harga tetap yang aku selalu makan ya aku suma makan ayam goreng dan kuah seciput untuk alas perut aku cuma sekitar RM3 jaa .tak penah lebih okeeh .aku memang pandai bajekk haha .riak pulak .tapi sejak-sejak posa nih, harga melambung tinggi .burstt bajekk aku seminggu .jebon ahh .bawah nih situasi yang aku hadapi sejak bermula posa .

janji paham sudahhh .
dedikasiku untuk tokey2 kedai .jangan laa kira mahai kami nih cuma pelajar .harap ptptn jaa .takkan laa nak berkira ngan kami ~ ^^

yang menaip
sarah 

2 comments:

Misz Annice said...

ha mak cik tau tak pa.. kalo hg p mkn kat dining murni lagi gila... ptg ngan mlm ambik mknn yg sama hrga laen2...

sarah hanafiah said...

jum wat demostrasi bersih .kasi clear suma hihihi