ciri-ciri belogger berjaya !

assalamualaikum ?hai girll oh hai boysss too .hari nih tadak cita best .setakat puasa ngadap depan laptop ja tu tak kuasa nyah nak cerita .buat bosan mood orang yang sedia bosan tahu .<-- ayat seorang belogger yang berjaya .puihh .cett berangan ja lebey .bak kata bebudak 6 tahun dan keatas .dengar buleh percaya jangan .sebenarnya aku nih tak termuat pulak nak masuk dalam list belogger yang berjaya .yelah hapdet pun bila bulan penuh, hujan turun dan mencurah ke ladang farmville baru nak nampak seciput ayat .hiperbola gila punya ayat .tapi kan aku rasa aku nih belogger berjaya laa .apa tak percaya !oh tolong lah percaya. aku nih memang belogger yang berjaya .sebabnya aku berjaya makan sahur pada waktu nya .ketip kuku pada saat nya dan dan basuh tangan selepas makan .*kawasan lempang melempang, sila laa lempang saya* .berbalik kepada apam balik eh tajuk balik , setiap hari aku terisi dengan penuh bermakna bila aku bukak laptop dan terus ngadap laptop tanpa henti kecuali solat .makan lain cita sebab sekarang puasa kan jadi aktiviti makan terpaksa aku kurangkan demi menjaga hati aku dari hitam .dan ini adalah ciri pertama belogger berjaya.walaweh 
kan dah cakap aku memang belogger berjaya siap ada schedule lagi haha !

. kemudiannya belogger yang berjaya punya ramai kawan .ya aku lah tu .aku punya ramai kawan dekat fesbuk lah.kekadang aku sendirik xkenal .belasah ja janji connection people ye dak. dan aku jugak ada ciri-ciri nih .sila buat muka jeles .dan akhir kalam dalam kepala cuma ada part2 otak yang aku dah lupa pekenamanya dan dalam part2 tu aku yang maksudkan bukan lah tuan empunya belog nih .kahkah aku adalah aku yang akan tingat belogger-belogger yang berjaya macam nih, ini , gini, sini, sana dan ini jugak yang best macam aku. banyak fear dan faktor yg menyebabkan aku terintai-intai belog mereka-mereka ini .(perlu ke kata ganda ?) ekceli banyak lagi .oh perlu ke aku buat ciri-ciri belogger mama-mama dan ayah-ayah yang berjaya ?*lupakan sarah tadak sapa sanggup baca .dan oleh itu aku pun mengalah .kbai !!

cantikkan gambar nih ?kamera cikai je :))

p/s : besok aku nak pakai baju wana biru sebab nak kasik sama dgn tema exhibition kami iaitu ocean .ada kimia kan aku dgn exhibition tu haha ! =="

No comments: