aku laki

Assalamualaikum ?aku taknak cita pasal raya .sebab raya jamban dah jadi rumah kedua aku .kau orang ada rumah kedua ?bagus kita serupa er i mean kita sama tapi tak bape nak serupa .mulai sekarang aku nak guna kata ganti nama untuk orang lain dengan kau orang .aku tak peduli aku nak guna jugak .ya kau orang taw dak ?aku nih sebenarnya laki .maaf !aku nih sebenarnya disyaki laki masa dalam kandungan mak aku dulu-dulu. mungkin ayah aku terlalu eksaited nak anak laki sebab nak ajak lawan takraw ? ah masa kecik aku memang macam laki pun .tak suka gaung, suar pendek sama singlet apek dah cukup macho kot .yang penting pelik tengok mak pakai pensil wana buh kat mata, mulut dan hidung .naifkan aku .aku suka cabaran .kau orang jangan cabar aku dulu suma aku buat .sekarang kalau cabar konfem aku menangis .jatuh moto ?tu pekara terbangga penah aku buat .setakat jatuh 4-5 kali tu buleh joget kuala lagi .trauma ?tadak langsung .sekarang fobia kemain. pantang nampak kereta jauh sebatu nak potong dah mula bayang bakal dijemput pencipta .sucinya pikiran nih .dan sekarang aku bukan budak laki .aku budak pompuan maaf aku gadis remaja yang comel .kadang-kadang bila dalam jamban takdak keja sebab nak zikir tak buleh maka aku akan pikirkan kalau aku lelaki macho mesti ramai gadis jelita terkejar aku atau mungkin jugak kalau aku laki aku akan paksa adik aku dan kakak aku pakai jubah serta tudung labuh dan aku bakar semua pakaian syaitan mereka ?oh jahat benau aku .aku pun jahat !demm

ini aku .aku punya pupu .mungkin aku seayu nih masa kecik ?jawapannya TIDAK
aku tak mau jadik laki lepas aku taw pompuan maksud aku wanita senang masuk syurga dan aku rasa nak jadik laki lepas aku taw pompuan er aku maksudkan wanita banyak masuk neraka .dan akhirnya aku bersyukur sebab aku GADIS .

2 comments:

Zul Fattah said...

haha...jadi ko tomboy r masa kecik dulu..
tapi, baik ko jadi popuan..jadi popuan best woo..

sarah hanafiah said...

oh baru terasa nikmat jadik pompuan tu best bila selalu dimenangkan hahaa