keajaiban

Hari nih rabu .kalau aku tak salah la .dah lama rasanya tak tengok kalendar cina rasa macam tak orang takde baju pulak .tak sempurna (tipu) . yang aku tau semalam sama ja macam hari nih .sebabnya aku rasa semalam aku makan nasik putih dengan ayam goreng harga RM3.60 dan dengan harapan akan ada tinkerbell buat magic supaya harga nasik turun malangnya hari nih keajaiban tak berlaku jugak sebab nasik dengan ayam goreng tetap RM3.60 .aku mogok ! tak mau makan dah untuk petang nih mungkin malam nanti aku suruh roomate aku beli nasik untuk aku.

Aku mula fikirkan kalau-kalau ada kerja kosong dekat dining tu yang buleh buatkan nasik aku jadi separuh harga tapi bila fikirkan abam hensem belaka yang masakan aku nasik nanti aku batalkan sebab nanti depa taw kepakaran memasak aku dan terjatuh cinta dekat aku .susah ! akhirnya aku cuma makan roti (erkk) .

Aku ada exam lagi 2 hari untuk 2 paper yang senang-senang belaka tapi aku rasa otak aku tak nak bagi kerja sama-sama mungkin sebab dia jeles aku lebihkan teknologi dari dia .jadi dia putuskan nak hibernasi seketika dari aku .aku perlukan dia kalau tidak..

komen yang membina dari mereka 
kbai