kadang-kadang tempat yang tak best buleh jadi best bila ..

Pantai kamloon ?kalau dengar bunyik pantai reaksi kita mesti wah laut .ye dak ?sebenarnya apa yang kita tatau adalah kat seberang perai tengah ada pantai yang bukan pantai .harap pada nama ja pantai .sila jangan tertipu .tak percaya ?sila google .nama pantai tu pantai kamloon .apa yang best tentang pantai kamloon nih ada macam titi gantung terpanjang .tak percaya lagi ?sila tengok gambar dibawah .

tadaaa .sunset .my dream.
gambar diatas cuma nak menunjuk .jumm ke gambar utama .

nih lah titi nya .tapi panjang lagi nih pendek ja dan jugak nampak lawa .jangan tertipu nih titi permulaan memang lawa orang cakap nak tarik perhatian kann .dan pada yang gayat sila jangan pegi sebabnya titi nya ada yang macam nih.....

amacam ?ada berani kah ?aku pun agak gayat .puihh
ada rasa nak pegi ka ?kuat kan semangat .seburuk-buruk titi tu mujur sajalah dia buleh tampung berat aku hakhak .so kira okeh laa kan .tempat dia serius lawa .tengok sajalaa gambar kat bawah nih .

kak dan adik aku .gila lawa kan . maksud aku pemandangan =='

oh lawa kan tasik belakang tu .^^
macam tu lah rupa pantai yang bukan pantai tapi tasik .kalau rasa agak-agak macam nak berphotoshoot tu cari laa aku .harga buleh runding .(okeh bergurau tau tak jadi) .sekian sajalah dari aku kbai .

p/s : manusia tak diciptakan sempurna .kita perlukan antara 1 sama lain untuk saling melengkapi

6 comments:

aiEz said...

gambar matahari tu mmg smart giler...:)

sarah hanafiah said...

mmg smart kan .i love sunset :)

.farahfauzi. said...

sarah,, nie tasik yang kat sebelah highway tu ka?

sarah hanafiah said...

yup yup yup .amacam nak p dak ?hehe

sharifatul aida said...

stail la hang!

sarah hanafiah said...

stail amenda buruk ja =="