K I S A H K A M I

Pagi tadi aku usaha bangun awal pagi dengan harapan dan semangat kereta waja nak tengok result aku walaupun dah sah-sah aku yakin tak kan dapat dekan .Setelah puas aku bergaduh dengan line yang lajunya mengalahkan cacing di padang pasir dan bersesak dengan manusia lain yang sibuk bangun awal nak check result jugak dan akhirnya aku dapat gak tengok result tak best aku tu ."pointer ada la naik sikit bhai. tadak repeat. bagus nih bhai .website coding lu bantai dulu dapat A bhai .kembang hidung besar lu sat bhai." kata hati maroon ku dan aku terus merenung slip result dengan harapan yang B bertukaq jadi A dan A- bertukaq jadik A+ .sarkastik gila .memang laa sampai sistem UiTM down pun dia takkan bertukar result tu melainkan aku hack UiTM punya page kan .kehkeh 

Cerita tak habeh takat tu ja bila mana aku dari pagi sampai petang asyik belek slip result dengan harapan yang sama .rasa macam nak cepuk jaa budak nih kann dan bila malam pulak aku rasa renungan aku bertambah tajam dekat result nih ditambah pulak dengan Anugerah Skrin yang panas nak mampuih la sangat tu memang membuatkan aku rasa nak bagi award jaa kat sapa yang pilih pengacara tu sebabnya gila best laa Anugerah Skrin nih .tak sangka gila aku terbaik macam nih .lain kali buat laa lagi macam nih .nanti aku suruh adik aku tolong ketuk tin buat ganti tepukan audience yang "gila kuat" tu sampai rumah kena pasang speaker .TAHNIAH dan last but no least tak kelapaq nak tengok dah lagha ja haih .#baktwitterakuberbicara

they are my super friends .i just love them .that it .
babai part 3 .i'll miss you but please don't come back again .LOL .selesai sudah perjuangan bahagian 3 .sekarang kita bergerak ke bahagian 4 dan nantikan dari saya SARAH HANAFIAH melaporkan untuk tibi 6345625 .kbai 

2 comments:

K said...

bagus la kalau semakin menaik, teruskan usaha :)

Tropical Ice Cream said...

tenkiu sergeant keroro hehe