penyakit berjangkit semakin menular

Haa dah lama rasa tak melenguhkan jari menaip kat sini .sekembalinya aku menaip nih sebab aku nak bagitau semua orang yang ada penyakit sedang menular sekarang nih .orang cakap sharing is caring right ?jadik aku nak kongsi dengan semua orang yang sekarang ada penyakit berjangkit macam menguap dan menyanyi .penyakit yang dianggap remeh nih kadang-kadang buleh membahayakan kucing kita .LOL .

okeh panjang nak mati melalut .sebenarnya aku nak cakap yang kat rumah aku ada 7 orang adik beradik dan aku duduk dengan tok aku bersama-sama kakak aku yang lagi 2 orang tu .selalunya bila salah sorang dari kami menyanyi 1 lagu yang agak femes dan kami tau lirik maka secara tak langsung akan ada pertandingan sambung lagu antara kami .bayangkan aku menyanyi lagu Hazama-pokok , sampai dekat chorus aku berhenti nyanyi sebab rasa tak best .tetiba ada 1 suara yang tolong sambungkan nyanyian aku tu .so apa rasa ?lawak kan .macam tu lah kami .dah buleh buat band dah haa .dan mengikut teori yang aku buat sendiri aku rasa otak manusia akan proses benda yang dia dengar dari orang yang berdekatan dia dan otak dia akan terus berfikir lalu bila otak dah tak tahan asyik menyanyi lam otak jaa maka terkeluar lah dekat mulut dan semakin kuat laa nyanyian tuu .begitu lah otak kita berfungsi .ecehh .

lagi 1 penyakit adalah menguap .aku tak pasti orang lain macam mana .aku bila tengok orang lain menguap secara ototmetik nya aku pun join sekaki menguap .menguap pulak macam badak orang lain steady ja menguap comel .jadik aku rasa mata kita pantang tengok apa yang orang lain buat dan secara tak langsung try nak buat benda yang sama .macam dalam filem P.Ramlee yang aku tak ingat mana satu tuu "orang ada kereta besar dia nak kereta besar, orang ada radio dia nak radio , orang beli rumah besar dia nak rumah besar." dan akhirnya manusia tak pernah puas dengan apa yang dia ada .percayalah .
nanak honda civic yang nih satu hari nnt .

3 comments:

Honey Liyana said...

heehee..yg penyakit menguap 2 mcm ada kt sy la...alamak...

SH said...

eh sama lah :)

fiQ'Ra said...

hye sarah comeyyyyy.. boleh ambil blogger card untuk geng fiQ'Ra yer.. thankss :)

http://fiqracake.blogspot.com/2011/12/pemenang-jacket-34-blogger-card-sudah.html

atau

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.293937517313923.69944.257419187632423&type=1