semester 4 mula dengan penuh kesabaran

20 hb 11 2011 bersamaan hari aku balik semula ke uitm .eh patutnya aku balik 19hb tapi oleh sebab aku dah taw awai-awai kelas tadak jadik aku buat keputusan balik 20hb kihkih dan aku rahsiakan kepontengan kelas aku dari pamily aku walaupun memang tadak kelas sebabnya nanti aku dipaksa g kelas yang tadak tu .tak relaa mak jalan jauh-jauh okei .kurus badan aku nanti .erkk .oh aku perasan sejak aku mulakan sem 4 nih macam-macam dugaan yang aku dapat .pertama-tamanya sekali mesti laa pasal TV .kat kolej dah tak bulei landing depan tb macam dekat rumah untuk tengok bola ataupun mastacep .dah laa time tuu bola final .tak suka tengok dengan budak pompuan yang bila gol asyik menjerit macam histeria berjemaah ja .semak nate beruk taw dak .aku agak pompuan-pompuan nih mesti tengok pemain yang hensem ja dari tengok bola tu yang terjerit tu .aparah .tak patriotik langsung .yang keduanya mesti laa sebab sem baru maka pelajaran baru yang memang otak aku tak buleh diupgrade baru .maksudnya disini adalah otak dah cukup tepu .titik .dah dah disini aku nak mintak pendapat laa kan kan .

















nah aku punya muka prefer spek yang macam mana ?bagi pendapat tengok :))

2 comments:

Ms.Siti said...

gmba yg pakai tudung kelabu tu. spek tu cntik!

SH said...

yeah ?nnt i pakai spek tu hehe