" Dunia 2011 & 2012 "


Assalamualaikum .dah 6 hari dah masuk tahun baru tapi langsung tadak entry tahun baru dari aku kan .so meh sini awok nak ceghita pasal tahun 2011 dan 2012 awok untuk memenuhi tuntutan dari geng fiqra :)

****************************


so nih adalah result masa main bowling dengan kolej .sikit kan ?sebabnya kami main untuk seronok .geng gila-gila main pun macam gila .bising lebih longkang pun lebih tapi keseluruhan dapat no 2 haha gila kan .nih lah kenangan tahun 2011 .


nih pulak baru-baru nih main bowling untuk kolej jugak .main dengan orang terer kena wat-wat terer sikit ,so ada laa peningkatan dari tahun sebelumnya haha berjaya lah jugak dapat no 4 keseluruhan dan markah 100+ even orang lain lagi terer kan .kenangan tahun 2012 :) sekian :)




7 comments:

Kamil Kahar said...

hoho...pasni kite lawan bowling plak yer...heheh...aritu mase gathering KK dpt no.1 kot...afiq kalah...wakaka...

::CIK LYNN:: said...

gdluck =)

http://lynnlinda.blogspot.com/2012/01/dunia-2011-2012.html

zahidahwahid said...

jom main bowling sama....macam lama dah tak main bowling *padahal christmas hari tu baru main..kekeke
http://www.zahidahwahid.com/2012/01/4904/

Faqihah Husni said...

Singgah dalam Segmen yang sama ;) Tak banyak sangat beza :D

http://faqihahhusni.blogspot.com/2012/01/dunia-2011-2012-by-gf.html

SH said...

@kamil kahar : yaka ?alah kita xterer pun :P

::CIK LYNN:: tengs :P

zahidahwahid : eh dah lama tu .tahun lepas kot hehe


Faqihah Husni : ada peningkatan sikit je hihi

SH said...

@kamil kahar : yaka ?alah kita xterer pun :P

::CIK LYNN:: tengs :P

zahidahwahid : eh dah lama tu .tahun lepas kot hehe


Faqihah Husni : ada peningkatan sikit je hihi

Niena Sofea said...

Salam kenal ..
Niena dah follow blog sis ..
Jom follow blog Niena semula (!)

Niena ada buat GA , jom join ! Hadiah banyak , 51 hadiah untuk dimenangi (!) =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html